М&M
«Діти люблять труднощі, тому треба випереджати події, щоб стати для них справді помічником».
Шалва Амонашвілі
МЕТА
Розвиток психологічної готовності дитини до навчання у школі, формування соціального інтелекту
ФОРМАТ
Рольові ігри, психогімнастика, креативні завдання, психодіагностика, екскурсії, спільні заняття з батьками
ПСИХОЛОГІЧНИЙ АКЦЕНТ
Розвиток навичок соціальної поведінки та взаємодії, психодіагностика, казкотерапія
АКТУАЛЬНІСТЬ
Школа – більш досконала модель соціуму, ніж сім’я. Готовність до школи – це готовність дитини змінити своє щоденне оточення та формат спілкування, режим дня, навантаження, рівень організованості, відповідальності та самостійності, наявність мотивації до пізнання та навчання. Розвиток психомоторики важливий для розвитку пізнавальних процесів. Довершити формування необхідних навичок допоможе середовище, наближене до шкільного, проте все ще комфортне для дошкільника, з супроводом уважних тренерів та психологів
РЕЗУЛЬТАТ
Швидка адаптація та вміння взаємодіяти в нових умовах, вмотивованість до навчання
ДЕТАЛІ ПРОГРАМИ
соціальна готовність дитини до школи
правила поведінки, етикет, ввічливість
орієнтування у нестандартних ситуаціях, самозарадність
самопрезентація, знайомство з новими людьми
інтелектуальна готовність дитини до школи
уважність, пам’ять, вміння зосереджуватися
фізична готовність, психомоторика, покращення координації рухів
робота з тілом, пластичні етюди, тілесно орієнтовані ігри-розминки
вольова та мотиваційна готовність дитини до школи
розуміння часу, самоорганізація, режим
емоційна готовність дитини до школи
емоційне відреагування та саморегуляція
КУРСОВИЙ ПРОЕКТ
Цікавий урок для батьків від маленьких студійців