Я є Я
«Ще в ранньому дитинстві я набув шкідливої звички вважати себе не таким, як усі, і вести себе інакше, ніж інші смертні. Як виявилося, це золота жила!»
Сальвадор Далі
МЕТА
Формування усвідомлення власної унікальності, яскравості особистості
ФОРМАТ
Психологічні ігри, публічні виступи, арт-майстерня, виїзні заняття
ПСИХОЛОГІЧНИЙ АКЦЕНТ
Арт-психологічні техніки, казкотерапія, психодіагностика
АКТУАЛЬНІСТЬ
Молодший шкільний вік – це період позитивних змін та перетворень, коли дитина у новому середовищі усвідомлює свою унікальність через спілкування з однолітками. У цьому віці потрібно навчитися приймати та поважати себе, висловлювати та відстоювати власну думку, впевнено поводитися при публічних виступах та презентаціях. Для розвитку дитини важлива атмосфера, де цінують ідеї кожного, де панує свобода, креатив, підтримка і прийняття
РЕЗУЛЬТАТ
Розкута впевнена поведінка, вільна самопрезентація, відсутність страху помилитися.
ДЕТАЛІ ПРОГРАМИ
пізнання світу, сенсорні системи людини
розвиток сенсорної інтеграції, відчуття та сприймання
самопрезентація, імідж, ефектний Я-образ
чому люди різні: риси характеру
конструктор особистості
сильні сторони і саморозвиток, галерея талантів
калейдоскоп емоцій, емоційна гімнастика
бажання і мрії
розвиток уяви, креативні техніки
театральна майстерня – складання історії, організація і оформлення вистави
КУРСОВИЙ ПРОЕКТ
Вистава студійців за власним сценарієм та дизайном